četrtek, 12. april 2012

KAJ SI MISLIJO LJUDJE....

Anonimnež na 24ur.com je napisal... 
"Vlada... BOLI me za VAS in Slovenijo. Ko ste dajali tajkunom kredite, me ni bilo zraven. Ko ste kradli vsepoprek, me ni bilo zraven. Ko ste privatizirali vsepoprek, me ni bilo zraven. Ko ste vračali Cerkvi in domačim izdajalcem, me ni bilo zraven. Ko ste dajali denar Grkom, me ni bilo zraven. Ko ste si delili denar vsepoprek preko razpisov in poslovali po domače, me ni bilo zraven. Ko ste vlekli svoje prijatelje iz "dreka"ala Bavčar, Šrot, Tovšakova, Zidar, Lovšin, Časasar, me ni bilo zraven. Ko je vsaka vas, dobila svojo občino, me ni bilo zraven. Nisem ne odvetnik, ne tožilec, ne sodnik, ne politik, ne župan, tak da me ne mešajte zraven. In zdaj, ko ste vse za.jeb.ali, naj VAM pa jaz dam 15 %, otroke naj bi mi ulica vzgajala in jem listje in travo!
E, ne bo šlo tako. Vi ste zajebali Slovenijo, zato jo VI na vaših plečah spravite nazaj k življenju.
Nas ne mešati v vaš drek. Se vidimo na ulici !"

To bi moralo biti mnenje ljudstva in za tem bi naj stal vsak od nas,
neudeleženih pri vseh teh špekulacijah, korupciji, lastninjenju..!


Še drugo anonimno mnenje:

Shakespeare je pisal, da je nekaj gnilega v deželi Danski.....danes razmišljam o tem, da npr. isti gospod Erjavec, ki je zraven rušil  pokojninsko reformo, ker bodo upokojenci imeli manj, je popolnoma tiho ob tem, ko jemljejo upokojencem rekreacijski dodatek in bodo dejansko imeli še manj. Razmišljam o tem, da nihče od vseh pred volitvami, ki so dobesedno "ukradli" oblast ni obljubljal da bodo znižali plače za 15 %, da bodo jemali regrese in podobno. Istočasno ko sebi dajejo ? Ta isti, ki so bili tisti, ki so podpihovali in pomagali rušiti reforme prejšnje vlade, sedaj delajo mnogo hujše poteze, in četudi so ukradli mandat, so ga res dobili za to kaj se počne sedaj ? Niso !

Ustrahovanje lastnega naroda je z eno besedo fašizem in žal lahko zaključim, da je že predolgo nekaj gnilega v deželi Sloveniji....iskreno upam, da bo ljudi KONČNO nehalo biti strah, saj kdor hoče biti zares svoboden, mora zadati prvi udarec. In čas je, da ljudje vzamejo zgodovino v svoje roke !

še ena:

Izračun:
Gasilec za 800 EURO rešuje življenja.


Učitelj za 900 EURO pripravlja ljudi na življenje.

...Vojak za 1.000 EURO tvega življenje.

Zdravnik za 2000 EURO zdravi ljudi.

Politik pa za 5.000 EURO zjebe življenje vsem....

Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili!
kako razmišljate vi ?

Ni komentarjev:

Objavite komentar