V teh dneh novinarji različnih medijev postavljajo dokaj podobna vprašanja o sredstvih oz. kapitalu, ki ga bomo v ZSSS namenili za referendumsko kampanjo.
Pojasnujemo par dejstev:
- Vlada RS uporablja za referendumsko kampanjo sredstva davkoplačevalcev in jih namenja za boj proti njim – ZSSS sindikalno članarino, ki so jo sindikatom odvedli prostovoljni člani
- vlada se v kampanji bori proti ljudem, za ZSSS pa so ti isti ljudje največji kapital v referendumski kampanji, saj so oddali podpise za razpis referenduma
- vlada je spremenila zakonodajo, da je prišla do sredstev za kampanjo, ko ima nasproti sebe ljudi, ki so jo izvolili in jim z ZMD znižuje pravice. Za vse prejšnje referendume, ko se ni borila proti ljudem, Vlada teh sprememb zakonodaje ni potrebovala
- vlada je za kampanjo namenila 100.000 EUR davkoplačevalskega denarja, ZSSS s svojimi 23 sindikati ne bo za te potrebe namenila niti tretjino tega zneska
- vlada bo namenila 20.000 EUR zunanji oglaševalski agenciji zgolj za izdelavo načrta komuniciranja v času kampanje, čeprav ima lasten Urad za komuniciranje, ki ga vodi direktor, znotraj urada pa delujeta dva sektorja in ena služba - v ZSSS smo načrt komuniciranja izdelali sami, čeprav nimamo urada za te namene
- vlada bo zgolj za objavljanje televizijskih oglasov namenila 55.000 EUR – v ZSSS se bomo namesto tega preko sindikalnih zaupnikov in članstva neposredno pogovarjali z ljudmi, ki bodo gledali vladine televizijske oglase
- vlada ima denar, politično moč in zgolj en argument (študentski servisi) – ZSSS ima ljudi in veliko argumentov proti uveljavitvi ZMD
torek, 22. marec 2011
STROŠKI KAMPANJE ZAKON O MALEM DELU - DEJSTVA
Oznake:
Akcije,
Davkoplačevalci,
Delavci,
Pojasnila,
Sindikalni boj,
Solidarnost,
Študenti,
Volitve
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar