petek, 28. november 2014

Ali sem zadovoljil vaš antisindikalni voajerizem, spoštovani novinar Financ Jurij Šimac?


Ali sem zadovoljil vaš antisindikalni voajerizem, spoštovani novinar Financ Jurij Šimac?

P.S. Kaj pa preko 90.000 evrov letnih prejemkov vašega direktorja?

 

Spoštovana bralka, spoštovani bralec,

ne preostane mi drugega, kot da vas po nepotrebnem vpletam v antisindikalno medijsko gonjo in odzive nanjo, za kar se vam opravičujem. Novinar Financ Jurij Šimac je v odgovor na moje spodnje pismo napisal precej razburjen in kar nekako pričakovan prispevek, ki ga je naslovil »Koliko imate plače, gospod sindikalist Lukić?«. Ker je moj odgovor malce zakasnel, kar je posledica tekočih sindikalnih obveznosti, se opravičujem tudi samemu novinarju Financ Juriju Šimcu.

A naj mu odgovorim.  

Po izobrazbi sem univerzitetni diplomirani politolog. Na Zvezi svobodnih sindikatov Slovenije sem zaposlen od konca 2007 dalje. Delovno mesto: izvršni sekretar za politiko zaposlovanja in migracije, javne kampanje in odnose z javnostmi, mlade in sindikalizem ter socialno podjetništvo. Za delo, ki ga opravljam imam bruto plačo po pogodbi o zaposlitvi 3.119,31 evrov mesečno.

Če pa me je gospod Šimac že prisilil v antikapitalistični voajerizem, pa vidim, da so po javno dostopnih informacijah o poslovanju časnika Finance za leto 2013 prejemki Petra Frankla, direktorja in glavnega urednika Financ naslednji: bruto plača 83.932 evrov (48.292 neto plača evrov) regres 1.048 evrov bruto in bonitete 5.517 evrov. Bralcem in bralkam tega sporočila pa tudi Juriju Šimcu samemu prepuščam morebitne primerjave.

 

Za gospoda Šimca pa verjamem, da razume, da imam pomembnejše opravke kot biti poskusen zajček njegovih antisindikalnih frustracij.

Če pa ga bo vseeno kdaj doletela želja, da spozna realno sindikalno delo, pa ve, kje sem oziroma kje smo.

 

Sindikalni pozdrav,

 

Goran Lukič

ZSSS

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni, registriran sem posojilodajalec zasebnega denarja. Ljudem, podjetjem, ki morajo posodobiti svoje finančne razmere po vsem svetu, dajemo posojila z zelo nizko letno obrestno mero v višini le 3% v enem letu do 30 let trajanja povračilo katerega koli dela sveta. Dajemo posojila od 5.000 do 5.000.000. Naša posojila so dobro zavarovana za največjo varnost je naša prioriteta. Zainteresirani naj nas kontaktirajo po e-pošti. Nato nas kontaktirajte danes po e-pošti na: pierredubreuil35@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali potrebujete hitro posojilo za podjetja ali plačilo računov s 3-odstotnimi obrestmi? Ponujamo poslovna posojila, osebna posojila, stanovanjska posojila, avtomobilska posojila, Xmas posojila, študentska posojila, posojila za dolgove e. TC. Kakorkoli že, vaš kreditni rezultat. Našim številnim strankam po vsem svetu zagotavljamo finančne storitve. Z največjo zapadlostjo od 1 do 30 let se naše posojilo giblje od 3.000 € (tri tisoč EUR) do 500.000.000 EUR (v milijonih EUR) loansharkinginvestment@gmail.com ali whatsA +1 803-371-3267

    OdgovoriIzbriši